close

8db9b2003af33a873c541e08c45c10385343b563  

 

 

 

 

02.Don`t Walk Away feat龍俊亨

Don`t don`t be afraid

我會飛奔過去 你就原地別動

向著曾和你相守的那華麗的地方

Take my hand Take my hand

把猶豫留在家裡再來

Follow a way follow a way

現在你在也不會孤單

 

Baby It`s time to get away

就算太陽升起 這黑夜也會繼續

Give me one last kiss

Close my eyes yaeh~

愛情就這樣響徹心扉

跟我來 跟我來

I`ll never never let you go

跟我來 跟我來

我會讓你看到天堂

I don`t want you to go

也不要在意別人

我確信

會讓你看見

 

Girl want your hot love ang emotion

Cause I`m so cold without you yeah

你想要的 期盼的

無論什麼 我都給你

I can transform yeah

Hey Just you and me

Blue sky and nothing

Tell me you love me baby forever

Baby It`s time to get away

就算太陽升起 這黑夜也會繼續

現在這個地方 這一瞬間 這個時刻

向著世界吶喊吧

 

Run away run away

 

枯燥又生硬的世界

不適合我們

在今夜 讓它改變

 

Don`t Walk Away

Don`t Walk Away

Don`t Walk Away

Don`t Walk Away

 

Baby It`s time to get away

就算太陽升起 這黑夜也會繼續

Give me one last kiss

Close my eyes yaeh~

愛情就這樣響徹心扉

跟我來 跟我來

I`ll never never let you go

跟我來 跟我來

我會讓你看到天堂

 

 

轉自:百度在中吧

arrow
arrow
    全站熱搜

    thiajaeking126 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()